woensdag 5 maart 2008


Ding 2 + 3
Blog maken bij www.blogger.com
Om te bewerken en afbn. te laden: Dashboard (rechtsboven) - Beheren - Berichten.

Heb een nieuw plaatje. Nu klopt de opmerking hieronder + reactie niet meer. Weer wat geleerd: beperk het wijzigen in een bestaande post.
Oud: Ik snap nog even niet waarom dit plaatje aansluit aan de tekst. En het plaatje van de parkeermeter in het oudere berichtje een losse afbeelding is geworden. Misschien heeft het te maken met dat ik voor de positie van het plaatje de rechterkant heb gekozen.

2 opmerkingen:

Marina Noordegraaf .... zei

Yup, daar heeft het mee te maken. Ik kies zelf meestal voor de middenpositie, ook omdat ik het mooier vind. Als je een klein plaatje hebt staat het waarschijnlijk weer wel mooier als je het links danwel rechts uitlijnt.
De parkeermeter lijk je via het template(layout, indeling) ingevoegd te hebben. Kan dat kloppen?

Mooi RSS plaatje had je gevonden, trouwens! Dat siert een blog toch leuk op.

Rob Coers zei

Gelukkig is Marina een Blogger expert :-)
Ik wens je trouwens nog veel succes en plezier bij de komende Dingen. Het zal intensief worden, maar hopelijk vooral LEUK!