dinsdag 25 maart 2008

Ding 4

Verder gegaan met 4 . Op de 23dingen-site staan weer wat andere suggesties dan bij de plenaire zitting genoemd, dus eens bekeken waar de rss knopjes verstopt zitten. Voor die van nu.nl moet je wat naar beneden scrollen, dan staan er volop linkjes naar keuze. Zag ik pas, nadat ik iets had gedownload wat een rss- snelkoppeling naar het bureaublad bleek te zijn. De rss bij de aanwinsten van Hengelo vind ik een hele slimme toepassing voor bibliotheekgebruik. Helaas lukt het me niet om de link te kopieren, mogelijk om een reden die onderin het scherm stond: onderhoud?

1 opmerking:

Marina Noordegraaf .... zei

Ha Obdigi,
De weg naar de aanwinsten blinkt niet uit in duidelijkheid vind ik zelf. Ik ben via de catalogus gegaan, vervolgens heb ik geklikt op aanwinsten, dan klikken met de rechtermuisknop (openen in een nieuw venster) op de aanwinsten in de categorie naar keuze (bijvoorbeeld volwassenen, gezondheid). Dan zie je in de balk het oranje ikoontje al verschijnen. Lukt het dan wel?