dinsdag 20 mei 2008

Ding 13 + 14

Google docs, met name Word en Excel gebruik ik dagelijks, a. om documenten vanaf meerdere pc's te kunnen bewerken en b. om documenten met collega's te delen. Eigenlijk zijn 2 woorden voldoende: uitkomst, onmisbaar.
Met het andere Ding, chatten, kan ik juist wel wat ervaring gebruiken. Daarom een vraag aan Aladin gesteld. Gelukkig was de chat beschikbaar. Je kunt er zonder inloggen terecht, dat is prettig. Al snel melde zich een bibliotheekmedewerker. Man?Vrouw? Die heeft mijn vraag uitgezocht, moest daarvoor nog een bibliotheek bellen, terugkoppelen, hield me van de voortgang op de hoogte. Tijdens het wachten verandert er niets op het scherm, even dacht ik, ik stop. Maar toen kwam het antwoord al. Dat de Help in de Engelse taal is, is niet echt handig. Maar verder: wat een handige dienst!

1 opmerking:

Marina Noordegraaf .... zei

Ben nou wel heel benieuwd wat je vraag was én wat het antwoord was!

Wist je al dat Al@din tot heuse lifehack is benoemd? :-)